Sunday 6 January 2013

S menší odmlkou..

Píšu po více jak pěti měsících.. K tomu se radši nebudu vyjadřovat.
S čím se ale pochlubím, je skutečnost, že se za mě stává velmi moderní člověk. Po roce a půl jsem si pořídila mobilní telefon. Zprvu jsem trochu zírala, kolik to má aplikaci a neustále klikala na něco, na co jsem opravdu nechtěla, nicméně ted už ho mám zcela pod kontrolou a můj kredit mizí pozoruhodnou rychlostí, jako asi každému.
Tím ale ještě nekončím. Konečně jsem si po spoustech hodinách práce a následného nekontrolovatelného usínání ve škole, pořídila svou první zrcadlovku. Vybrala jsem si jednu od Nikonu, na trhu je sice už asi dva roky, to mi ale vůbec nevadí, protože pro mé účely je naprosto dostačující. Naštěstí mě do procesu fotografování někdo trochu zasvětil a ted mi nezbývá než fotit a fotit a snad časem mé fotky budou o něco lepší než doposud.

Dá se nyný koupit i za devět tisíc. (foto - digineff.cz)

Pochlubila jsem se a co teď.. Nemůžu myslet, na nic jiného než na školu. Na prázdniny jsem se těšila jako na smilování a už mi nezbývá ani devět hodin.. Celkem bída! Bratr už tu pro jistotu blije a já jsem si pod nehet zarazila špendlík.. Z toho ale moc krve není.. Měla bych vymyslet něco lepšího nebo si jít aspon vyčistit boty, jinak budu zítra ve škole vypadat jako oráč.

Pěkné pondělí všem. L.




No comments:

Post a Comment