Sunday 30 November 2014

Lindsey Stirling

V poslední době jsem začala poměrně dost poslouchat Lindsey Stirling. No kdo by si její písničky neoblíbil a já měla pro housle vždycky slabost. Navíc je to taková charismatická osůbka a k tomu i klipy jsou opravdu originální.

Není tomu ani tak dlouho, co u nás v ČR proběhl její koncert. Náhodou jsem narazila na videa, na kterých je Lindsey se svými přáteli užívající si Prahu, a je to celkem sranda, tak to sem přikládám.



Mimoto jsem původně hlavně chtěla přidat její (podle mého názoru) nejlepší písničky.. Dobře hodně subjektivní.. ale dobrý jsou určitě.

První dvě jsou z jejího nejnovějšího alba. Shatter Me prostě zbožňuju.. Nejenom samotnou písničku, ale samozřejmě i ten dokonalý klip. I když nutno podotknout, že Lindsey má spoustu opravdu originálních a zajímavých klipů.


Druhá se jmenuje Roundtable Rival a je stejně perfektní jako ta první.


A pak bych chtěla zmínit i nějaké ty coververze. První mě hned napadá hodně známá písnička Thrift Shop.


A také We Found Love. Má srdcovka již v orignále a tadle verze s houslema je taky bezvadná!

A na závěr ještě jedna pro fanoušky Pána prstenů :).

No comments:

Post a Comment