Tuesday 27 January 2015

Stala se ze mě au pair v Nizozemí

V uplynulých dvouch měsících jsem si mnohdy říkala:"Jo o tomdle bych ráda napsala." Nicméně nebyl čas.. Ale teď.. teď ho mám.. Stála jsem se totiž au pair.. Což mimo jiné zahrnuje i spoustu volného času.. Teda pokud máte štěstí na dobrou rodinu.. A já to štěstí naštěstí měla.

Ve svých studijních letech jsem vždy toužila vypadnout a pracovat někde v zahraničí. Trochu jsem si to splnila již mezi ročníky o prázdninách, kdy jsme jeli do Skotska na farmu, ale to bylo stále málo. Po jistých úvahách mi došlo, že druhou nejednoduší cestou, jak se dostat pracovně do zahraničí, je stát se au pair. Máte už vše domluvené z čr, tudíž nepotřebujete velký finanční obnos do začátku (pracovala jsem v Tescu, takže jsem ho fakt neměla), i když neumíte dokonale jazyk, není to problém (a že ta má angličtina není žádný zázrak) a nemusíte shánět a platit agenturu, protože lze snadno najít rodinu i na internetu. Nejlepší je asi web aupair-world.net/. Založíte si profil, napíšete něco o sobě a můžete kontaktovat jakoukoli rodinu, která se shoduje s vašimi podmínkami. Tady musí vhodnou host rodinu najít úplně každý..

Já jsem původně plánovala jet do Británie.. Tak asi jako skoro každý.. Kvůli angličtině, kamarádům.. Nicméně většinou nic nedopadne tak, jak si to člověk plánuje, a tak tomu bylo i v tomto případě. Abych to zkrátila jsem nyní od 2. ledna v Nizozemí přesněji řečeno v Den Haag. Rodina mě zaujala, dvakrát jsme spolu skypovali, všechno znělo moc fajn a taky všechno je moc fajn.. Je to dost o štěstí, protože je těžké poznat někoho přes skype (nevím, proč si vybrali mě) a negativních zážitků si na internetu můžete přečíst dost a dost. Já to štěstí měla a rodina je moc milá, děti děsně vychovaný, pracuji jen 30 hodin za týden.. Jen teda musím vařit, ale to už je jiná story.



Tak či tak být au pair je fajn a pokud nevíte co, vydejte se poznat novou zemi.

Hodící se odkazy při shánění host rodiny:
Již zmíněný -> https://www.aupair-world.net/ .
Když chcete jet jen do Británie -> http://www.gumtree.com/.
Skupina na facebooku, kde jsou samé au pairky, ochotné zodpovědět jakýkoli dotaz, a kde v souborech můžete najít i mnoho užitečných informací (mimo jiné i více užitečných odkazů) -> https://www.facebook.com/groups/169432663200593/ .



No comments:

Post a Comment