Wednesday 28 January 2015

Výlet na pláž Den Haag

V sobotu 2. ledna jsem přijela do Den Haagu. Rodina mě vyzvedla na nádraží a víkend jsem strávila s nimi. Ukazovali mi, kde co je, jak v domě, tak i v okolí.. Vzali mě do města na skleničku a tak nějak jsem se zabydlovala a seznamovala s chodem domácnosti.
První dva pracovní dny uběhly jako voda a byla tu středa, kdy mám téměř vždy celý den volno. Tudíž ideální čas na výlet. A samozřejmě že jsem zamířila hnedka na pláž.

Líbí se mi, jak tu všude naprosto všude můžu jezdit na kole.. Snad jsem nenarazila na místo, kde by nebyla cyklostezka.. Od našeho domu to mám na pláž takových 25 minut opravdu pomalé jízdy. K mému štěstí jsem obdarovaná celkem slušných orientačních smyslem, takže jsem na mapu kašlala, a prostě jela a najednou se objevila přesně tam, kde jsem chtěla.. u mola.





















Divná fotka na závěr.. Ale tak mám vzpomínku na kavárnu, s takhle hezkým výhledem. Zrovna v neděli jsme tam byly znovu. Na poprvé jsem tam však byla sama, poprvé v kavárně bez nikoho.. Dalo mi dost zabrat neusnout.. :).

No comments:

Post a Comment